Dogodki

Razpis za zbiranje predlogov – Podpora za ukrepe za informiranje v zvezi s skupno kmetijsko politiko (SKP) za leto 2018

16.10.2017

Ukrepi za informiranje so namenjeni zlasti kot pomoč pri pojasnjevanju, izvajanju in razvoju skupne kmetijske politike ter ozaveščanju javnosti o njeni vsebini in ciljih, obveščanju kmetov in drugih oseb, ki so aktivne na podeželju, ter spodbujanju evropskega modela kmetijstva in kot pomoč državljanom pri njegovem razumevanju.

 

Predlog za ukrepe za informiranje mora ponazoriti, kako SKP še naprej prispeva k uresničevanju političnih prednostnih nalog Komisije. Iz njega bi se moralo videti, da je SKP politika za vse državljane Evropske unije, da na najrazličnejše načine prispeva k njihovemu življenju in vzpostavlja zaupanje v Unijo in med državljani, kmeti in nekmeti.

 

Predlogi bi morali zlasti upoštevati prispevek SKP na področju:
- ustvarjanja delovnih mest, krepitve rasti in naložb na podeželju ter ohranjanja trajnostnih podeželskih skupnosti po vsej EU;
- napredka v znanju, inovacijah in digitalizaciji kmetijskega sektorja;
- večje okoljske trajnosti in odpornosti proti podnebnim spremembam;
- spodbujanja generacijske pomladitve in krepitve socialno-ekonomskega ustroja podeželja;
- zagotavljanja pravičnega donosa kmetov iz agroživilske verige, da se ohrani vzdržnost evropske kmetijske proizvodnje in prihodnost modela družinske kmetije;
- spodbujanja zdravih prehranjevalnih navad pri otrocih in odraslih z uživanjem varne in trajnostno pridelane kakovostne hrane ter razdeljevanjem kmetijskih proizvodov v šolski shemi EU, kar pomembno prispeva k pobudi Komisije za zdravo življenje.

 

Ciljna javnost je splošna javnost (predvsem mladi na mestnih območjih) ter/ali kmetje in druge osebe, ki so aktivne na podeželju.

 

Vložnik (in morebitni povezani subjekti) mora biti pravna oseba, ustanovljena v državi članici EU. Primeri upravičenih organizacij:

- neprofitne organizacije (zasebne ali javne);

- javni organi (državni, regionalni, lokalni);

- evropska združenja;

- univerze;

- izobraževalne institucije;

- raziskovalna središča;

- zasebna podjetja (na primer podjetja na področju komunikacijskih medijev).

 

Rok prijave: 15.12.2017

Domača stran razpisa