Novice

Poročilo Eurydice o spremembah za izboljšanje temeljnih spretnosti učencev

28.10.2025
Poročilo Eurydice o spremembah za izboljšanje temeljnih spretnosti učencev

Omrežje Eurydice je 16. oktobra objavilo novo tematsko poročilo z naslovom »Addressing underachivement in literacy, mathematics and science: Policy changes in European school education since 2020«.

 

Poročilo prinaša pregled reform, s katerimi so se v 37 evropskih sistemih izobraževanja po letu 2020 odzvali na izzive pri razvijanju temeljnih spretnosti učencev na primarni in nižji sekundarni ravni izobraževanja (V Sloveniji osnovnošolsko izobraževanje oziroma ravni ISCED 1 in 2).

 

Razdeljeno je na sedem poglavij medsebojno povezanih področij reform:

  • Strateški okvir politik
  • Organizacija pouka
  • Spremembe v programu izobraževanja
  • Ugotavljanje učnih potreb
  • Razširitev učne podpore
  • Podpora učiteljem pri razvijanju temeljnih spretnosti
  • Sodelovanje staršev pri nudenju podpore učencem pri učenju

 

Do poročila lahko dostopate na portalu sio.si

 

 

Vir: CNVOS